Dizajn ambalaže

Uvod u dizajn ambalaže

Verujem da su se mnogi od vas susretali sa raznim dovitljivim, neobičnim ili čak duhovitom dizajnerskim rešenjima, ali ovo je na mene ostavilo poseban utisak. Radi se pakovanjima paste, za koje smo svi nekako navikli već na neke stereotipe u pogledu njihovog izgleda.

Dizajner Nikita Konkin je u tom smislu napravio iskorak razbijajući potpuno očekivane predstave o pasti. On je došao na ideju da skrene pažnju na sam oblik paste na veoma zanimljiv i neobičan način – izrezima na pakovanjima u obliku ženske kose, gde oblik i boja paste deluju kao volumen i boja ženske kose.
Dizajn je urađen potpuo minimalistički, bez ikakvih dodatnih detalja osim crteže ženskih lica, i elegantne tipografije koja još više pojačava utisak gracioznosti ženskih likova. Jasno je da je primarna ciljna grupa u ovom slučaju ženskog pola – mlade, urbane ženske osobe, majke i sl, mada bih rekao i da je ovim dizajnom pogodio još jednu ciljnu grupu – dizajnersku

Povezujući na taj način žensku lepotu sa testeninom u jednom novom ruhu, napravio je poseban emotivan utisak koji ova ambalaža ostavlja na kupca, a koliko se takva pakovanja izdvajaju od drugih možete videti u dnu ove slike gde su prikazani proizvodi na rafu između drugih proizvoda. Dizajn je nagrađen Pentawards nagradom za dizajn 2016. godine i A design award 2017.

 

 

 


Više o Nikitinom radu možete videti na ovom linku:
http://nikitakonkin.com/portfolio/good-hairday-pasta

Za kraj da nam neko kaže, koji je ovde dominantan vizuelni element iskorišćen, od onih koje smo pomenuli?

I kako se u štampi izvodi oblikovanje ovog izreza u obliku ženske kose?

Leave a Comment