Kreiranje unikatnog vizuelnog stila

Kreiranje unikatnog vizuelnog stila

Zatim ide nešto što se zove kreiranje stila, ukoliko već nemate preuzet vizuelni identitet klijenta ili knjigu grafičkih standarda koje treba da se pridržavate
Vaš zadatak je ovde da kreirate određeni grafički i vizuelni stil koji ćete koristiti za ono što radite. U tom smislu formirate paletu koju ćete koristiti, razmišljate o tome da li će vaše rešenje biti svetlo ili tamno, o lokalnim tonovima, itd. Ideja je da se jedan vizuelni stil koji kreirate provuče kroz sve ono što radite, odnosno kroz sve listove brošure ako radite na brošuri, ili sve stranice sajta ili mobilne aplikacije, kako biste postigli stilsko jedinstvo onoga što radite. Time postižete to da onaj koji koristi vašu brošuru ili web sajt ima osećaj da je na svakoj stranici i dalje u istom okruženju koje pripada firmi koju ste predstavili njemu.
Primer elemenata vizuelnog stila - by D-Nicole-Branding

Primer elemenata vizuelnog stila – by D-Nicole-Branding

Leave a Comment